Hey allemaal!
Maximus is nu een bestaand patroon! Je kunt hem op Ravelry vinden. Hier is de link. Het is losjes gebaseerd op een patroon van Annemarie Arts, uit het boekje Dierenhangers Haken. Dit om te voorkomen dat we problemen krijgen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en dat alles duidelijk is. Mochten er vragen zijn, laat het dan alsjeblieft weten. Zou je een berichtje willen achterlaten als je het patroon gebruikt? En zou je, mocht je het resultaat publiceren, dan in dat bericht naar ons willen verwijzen? Dan weten wij of het bevalt!
xx Dieuwke
Hey guys!
Maximus is now also available in English! Just visit my Ravelry page. This is the link. I hope you'll like it and that everything is clear. If you've got questions, don't hesitate to ask!
xx Dieuwke

Wat een liever!!
BeantwoordenVerwijderenHet is een schatje, hè! Dankje voor je leuke reactie! Groetjes, Dieuwke
Verwijderenheb deze gelinked op gratishaak patronen site https://www.facebook.com/jennekevm?ref=hl
BeantwoordenVerwijderenerg leuk gr jenneke
Leuk! Bedankt voor je berichtje!
VerwijderenBedankt voor het patroon! Ik maakte hem voor een vriendin die veel van paarden houdt.
BeantwoordenVerwijderenGroet, Mirjam
Dag Mirjam! Ik had meteen al gereageerd, maar vreemd genoeg was het berichtje verdwenen. Leuk om te horen dat het patroon beviel. Hopelijk viel het paardje in de smaak als cadeautje!
VerwijderenGroetjes, DIeuwke
Hoi Dieuwke, ik ben aan het zoeken naar het patroon om dit te maken, maar kan het helaas niet laden. Groetjes, Thea.
BeantwoordenVerwijderenDag Thea,
BeantwoordenVerwijderenWat vervelend dat het niet lukt. Heb je een Ravelry account? Ik weet niet zeker of je die moet hebben om hem te kunnen downloaden. Laat het even weten, anders kan ik hem wel via de mail sturen
Groetjes, Dieuwke
Hij is zo schattig! Ik heb hem gemaakt voor mijn kleindochter die pas op paard rijden zit.Dank je wel voor de link.
BeantwoordenVerwijderenDag Dieuwke... ik heb een Ravelry account maar raak ook niet aan het patroontje :-( Kan u mij soms helpen? Vriendelijke groetjes, line
BeantwoordenVerwijderen... is toch gelukt bij 3de poging :-)
BeantwoordenVerwijderenen nu maar uitproberen. Dikke merci voor de link!