woensdag 3 augustus 2016

Yet another one joins the ranks!

Short short blog post here, but I just wanted to show you yet another Viking that I made. You must be getting tired of seeing them, but I just love them so much! This Viking I made for a friend, who has him guarding her books. As you can see, I have given this Viking (he was named Knut as well, by the way) a hair style inspired by the Viking that Anne-Meta made (see this post). I did alter it slightly, so that one of the braids sits more to the back of his head. Anyway, I'm off again. See you soon!

xxx

Heel kort berichtje, maar ik wou even m'n allernieuwste Viking laten zien. Jullie moeten ze inmiddels wel zat zijn, maar ik vind ze gewoon zo geweldig! Deze Viking heb ik voor een vriendin gemaakt, die hem een baantje als boekenbewaker heeft gegeven. Zoals je kunt zien heb ik deze Viking (hij heeft ook de naam Knut gekregen) een haarstijl gegeven geinspireerd door de Viking van Anne-Meta (zie deze post). Ik heb het wel wat aangepast, zodat één van de vlechten wat meer naar achteren zit. Goed, ik ga er weer vandoor. Ik zie jullie later!

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten