donderdag 21 juli 2016

Viking and a Top

Hey guys!

So, a quick update on what I'm currently doing. I'm still working on my MA, trying to get all my essays finished before going on holidays. Which doesn't mean that I don't do any textile related stuff at the moment, cause I also need to relax in between. I started knitting a really cute top. The pattern can be found on Garnstudio, and this post includes a picture of my progress so far. I really love the colour of the yarn I picked. It's King Cole Vogue, a lovely cotton yarn, and it's a beautiful red mixed with white. I'll show you the finished result at some point :). 

Furthermore, I have been sent pictures of the first finished Viking someone else made! Anne-Meta Hutten made this really cute guy for her son. Isn't he just the best? I love how he is so different from my original pattern, but still the same as well. And the hair style is the absolute best. Let me know what you all think! 


Dag allemaal!


Zo, even een snelle update over waar ik mee bezig ben. Ik ben nog steeds erg druk met m'n master, want ik wil m'n essays graag af hebben voor ik op vakantie ga. Dat betekent niet dat ik helemaal niet handwerk, want af en toe moet ik ook een pauze nemen. Ik ben begonnen aan een schattig truitje. Het patroon kun je vinden op Garnstudio, en je kunt m'n werk tot nu toe zien in de foto. Ik vind de kleur van mijn katoen echt prachtig, mooi rood met wit. Ik zal het eindresultaat ooit ook wel een keer laten zien :).

Verder heb ik onlangs een foto toegestuurd gekregen van een door iemand anders gehaakte Viking. Anne-Meta Hutten heeft dit schatje gemaakt voor haar zoon. Is hij niet fantastisch? Ik vind het heel leuk om te zien hoe anders hij is, maar tegelijkertijd ook weer hetzelfde als mijn eigen Vikinkjes. En het haar is helemaal geweldig. Laat me weten wat jullie ervan vinden!

xx Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen