maandag 4 april 2016

Shawl for Gran

Dag allemaal!

Een hele tijd terug (echt heel lang geleden) heb ik jullie al verteld over een omslagdoek die ik aan het haken was. Als je het niet meer weet (wat me niets zou verbazen), hier is een linkje. Ik had hem vrij snel daarna al af, en ik heb hem cadeau gegeven aan m'n oma, die tijdens het haken al niet erg subtiele hints zat te geven over hoe mooi hij was, hoe goed de kleuren haar zouden staan en wat praktisch zo'n doek zou zijn. Ik kon dus eigenlijk moeilijk anders ;). Maargoed, afgelopen week was ben ik er eindelijk aan toe gekomen om er even een foto van te maken, want ondanks dat ik wel vaak naar m'n oma ga, vergeet ik dat soort dingen altijd. Dus, dan nu eindelijk, *tromgeroffel*, hier is de foto! Ik vind het net uiltjes, in het midden van de omslagdoek :)


Dan nog wat ander nieuws. In overleg met Marloes ga ik in m'n eentje met de blog verder (niet dat er vaak gepost wordt, maartoch). Kijk dus niet vreemd op als de naam binnenkort ineens veranderd is! Ik moet nog even besluiten wat het wordt, want ik heb een paar ideetjes, maar als het zover is merken jullie het vanzelf. 

Groetjes,
Dieuwke


Hey guys!

A while back (a long, long while back) I told you about a shawl I was making. If you don't remember (and I wouldn't be surprised if you didn't), here's a link. I finished it shortly after I posted that, and I gave it to my gran as a present. Whilst I was making it she was already commenting on how pretty it was, how well the colours would suit her and how practical such a shawl would be, so what else could I do? Anyways, last week I finally remembered to take a picture of it. Cause even though I visit my gran regularly, I always forget such things. So, without further ado, here's the shawl! Don't you think the middle of the shawl looks like there's tiny owls hiding in it?
 
And then onto different news. Together with Marloes I decided that I would be the only contributor to this blog from now on (not that I post that often, but still). So don't be surprised when the name has suddenly changed! I still need to decide on which of my ideas is the best, but I guess you'll know when you see it :).

Best, Dieuwke
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen