dinsdag 9 februari 2016

Knitting a Tunic


Dag allemaal! Korte update hier. Hier is een foto van m'n nieuwe breiwerk. Inmiddels heb ik de minderingen voor de hals alweer uitgehaald, de trui wat langer gemaakt en het pand weer afgebreid, en ik ben druk bezig met het achterpand. Het meeste breien krijg ik gedaan bij de breiclub waar ik bij zit. Heel gezellig natuurlijk, maar vooral handig om even te ontspannen en niet aan huiswerk te denken. Verder ben ik heel druk met de studie. Af en toe brei ik ook tijdens het lezen van artikelen. Zowel het breien als het lezen gaat iets langzamer, maar ik kan me veel beter concentreren op de tekst en krijg het voor elkaar langer achter elkaar bezig te zijn met huiswerk. Voor nu weer, aju!

xx Dieuwke

Hey guys! Quick update here. This is a picture of my new tunic that I'm kniting. After taking this picture I undid the shaping for the neck, made the tunic a bit longer and re-knitted the neck. I am now busy working on the back. Most of my knitting I get done at Knitting society. Extremely fun, but most of all it's nice to just relax, knit and not think about homework. Besides that I'm really busy with my courses. Now and then I manage to knit whilst reading articles. Both knitting and reading go slightly slower, but I can concentrate on the text so much better! I can focus on homework longer that way. Alright, signing off!

xx Dieuwke




2 opmerkingen:

  1. Wow, lezen en breien tegelijk, knap van je :-)
    Vind je trui er al heel goed uitzien!
    Succes nog met de studies,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha dank je. Ik vond het ook wel knap, was heel verbaasd dat het lukte :). Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
      Dieuwke

      Verwijderen