dinsdag 26 januari 2016

A Ship and a Sweater

Kunnen jullie je Carin nog herinneren. Ik heb haar in november leren haken en ze is helemaal verslaafd. Voor Sinterklaas heeft ze een geweldige surprise ontworpen, namelijk de Beagle van Darwin. En dat kon natuurlijk mooi in combinatie met haken. De zeilen zijn namelijk helemaal gemaakt van witte granny squares! Super leuk idee, toch? De foto's laten zien dat het resultaat er mag wezen. 

Verder begint m'n studie vandaag weer. Hopelijk heb ik dan nog tijd om te breien, want ik heb een super leuk nieuw patroon gevonden dat ik graag wil gaan maken. Ook al is de trui voor m'n vader nog niet af, ik wil toch graag aan iets voor mezelf beginnen. Dit gaat 'm denk ik worden.

Al zit ik nu alweer te twijfelen, anderen zijn ook heel leuk, en met deze moet ik er wel een shirt met lange mouwen onder. Aaah, twijfels. Nouja, ik laat wel weten welke het wordt als ik een beslissing heb gemaakt :) 

Liefs, Dieuwke


 

Can you remember Carin? I taught her how to crochet in November and now she's hooked :). For Sinterklaas (Google is your best friend, just know that) she designed a wonderful gift: Darwin's Beagle. And of course she managed to combine it with crochet. She made the sails entirely out of white granny squares. Wonderful idea, isn't it? The pictures show the amazing result. 

Also, my course started again today. Hopefully I'll have enough time to knit, cause I found a wonderful new pattern that I want to try. Even though my dad's sweater isn't finished yet, I do want to start knitting something for myself again. I think this is going to be it.

Although, I'm doubting that decision again. Others are equally cute, and this one does require me to wear a long-sleeved shirt underneath. Aaaaah, decisions! Anyhoe, I'll let you know which one I settle on in the end.

Love, Dieuwke





2 opmerkingen:

  1. Dat is ├ęcht origineel, gehaakte zeilen aan een schip! Superleuk idee!
    Succes met je trui(en) nog :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen