maandag 19 oktober 2015

Een pakje / A parcel

Er is vandaag een pakje aangekomen :) Een pakje met mijn bestelde merino. Ik wist niet wat ik moest verwachten, want ik had overschot besteld, en van te voren was niet bekend welke kleuren erbij zouden zitten. En het is zoooo veel beter dan wat ik had verwacht! Met name een bundel blauw, paars, gifgroen en glitter is echt prachtig. Ik heb hier een lading foto's, sommige weergeven de kleuren niet helemaal zoals ze zijn, maar dan hebben jullie een idee. Ik ben zó blij nu!!

xxx

Today a parcel arrived :) A parcel with my ordered merino. I did not know what to expect, because I'd ordered waste, and I didn't know beforehand which colours would be in the parcel. And it turned out soooo much better than I expected! Especially the bundel blue, purple, bright green and glitter is amazing. I put a bunch of pictures in the post, just so you have an idea of what I got. Some colours don't show how amazing they truly are, but you can guess. I'm so happy right now!!

xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen