woensdag 10 juni 2015

Vriendinnetje / Girlfriend

Dag allemaal,

Wat een heerlijk weer is het eindelijk. Helaas zit ik binnen te werken aan mijn scriptie. Dat weerhield me er echter niet van om eindelijk mijn tweede Happypotamus af te maken. Nu heeft mijn eerste er dus een vriendinnetje bij! Ik vind haar echt ontzettend leuk geworden, met haar mooie oranje/roze bloemen. Het enige wat nog ontbreekt is een grote roze strik, om haar nek. Maar die ga ik nog voor haar kopen, dus dan is ze echt helemaal af. Wel zal ze ter adoptie aangeboden worden, ik heb gewoon geen ruimte voor haar. Dus, werd je meteen verliefd toen je de foto's zag, stuur dan even een mailtje naar marloes.dieuwke@gmail.com, om met mij af te spreken voor hoeveel je haar mag hebben. En ja, de deken op de foto's is ook zelf gehaakt (zie eerdere blogberichten).

Liefs, Dieuwke


Hi everyone! 

The weather is finally better! Sadly I'm inside, working on my BA thesis. That, however, didn't stop me from finishing my second Happypotamus. My first one now has a girlfriend! I really love her, with her beautiful orange/pink flowers. The only thing missing is a big bow on her neck. But I'm going to buy that for her, and then she'll be all done! Sadly she is up for adoption, because I simply have no space for her. So, did you immediatley fall in love with her when you saw the pictures? Send me an email at marloes.dieuwke@gmail.com, to agree on a price. And yes, the blanket in the pictures is also made by me (see earlier blog posts).

Love, Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen