dinsdag 31 maart 2015

Silence and Pinterest

Dag allemaal,

Wat een stilte, hè, hier op de blog. Marloes en ik zijn allebei super druk met onze studie, en haken tussendoor kan wel, maar het duurt gewoon enorm lang voor iets af is. Ben je nou toch benieuwd waar ik mee bezig ben/wil? Neem dan af een toe een kijkje op mijn Pinterest-account. Dat kan namelijk wel lekker snel tussendoor (het pinnen dan). Je kunt me hier vinden. Hopelijk kun je hier wat inspiratie opdoen, ik wel in ieder geval!

Groetjes,
Dieuwke


Dear all,

Isn't it silent here, on this blog? Me and Marloes are both extremely busy with our courses and homework that comes with following them, and while crocheting during our scarce free minutes is possible, but it takes a long time to actually finish something. Are you still curious about what I'm currently crocheting/wanting to make? Take an occasional look on my Pinterest-account. That's something that I can find time for (well, pinning stuff, that is). You can find me here. Hopefully you can find some inspiration there. It works for me!


Love,

Dieuwke


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen