dinsdag 16 december 2014

Peter Pan

Dag allemaal!
Hierbij de foto's van mijn Sinterklaascadeau. Ik heb een Peter Pan pop gehaakt voor mijn zusje. In de tweede film zit ook een knuffelpop van Peter Pan, maar die dingen waren echt nergens te krijgen. Dit is zelfs het enige plaatje dat online te vinden is van de pop in de film. Dus toen ben ik zelf maar aan de slag gegaan. Zelf ben ik erg blij met het resultaat en mijn zusje al helemaal. Dat ding wordt nu overal mee naartoe gesleept (ookal is ze al 17 xD). Wat vinden jullie ervan?

Hey Guys!
Here are the pictures I took of my Sinterklaas present. I crocheted a Peter Pan doll for my little sister. Such a doll can also be found in the second Peter Pan film, but those things are not available anywhere. This is even the only picture I could find online. So I had to do it myself. I'm very happy with the result, and so is my sister. She drags that doll all over the house (even though she's 17 xD). What do you think, cute or not?


xxx Dieuwke

5 opmerkingen:

  1. Dag Cheleesa,
    Ik heb hier helaas geen patroon van. Ik heb een bestaand patroon zelf aangepast, en helaas niet opgeschreven wat ik gedaan heb (heb ik zelf nu ook wel spijt van). Ik kan je wel de link naar het originele patroon geven. http://amigurumibb.com/2014/02/06/mooshka-dolls/
    Hopelijk kun je hier wat mee.

    Groetjes, Dieuwke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen