woensdag 10 december 2014

Omslagdoek / Shawl

Wow! We hebben al 9900 pageviews! En aangezien 9 mijn lievelingsgetal is, moest ik daar natuurlijk even over schrijven. Hopelijk zie ik ook de 9999 langskomen, dat zou helemaal mooi wezen. 

Het is alweer even stil hier. Druk geweest met school, en ook nog eens aangereden. Hierdoor heb ik weinig tijd/zin gehad om achter de laptop te kruipen. Op de bank hangen met een haakwerkje is dan lekkerder. Ik ben maar weer eens met een omslagdoek begonnen, ditmaal met het Duitse St. Jacobsschelpen patroon. De foto hieronder is niet van mij, maar zo krijgen jullie een idee hoe het er uit gaat zien. Binnenkort post ik wel een keer een foto, ook van de andere omslagdoek die ik in de zomervakantie heb gemaakt. 



Wow! We just hit 9900 pageviews! And since 9 is my favourite number, I had to blog about this. Hopefully I'll notice it when we reach 9999, that would be even better.

It's been quiet here. Mostly because I've been busy with school, but also because I got hit by a car. Because of that, I haven't really felt like sitting behind my laptop. On the couch with a nice crochet project sounded like a better plan. I started crocheting a new shawl, this time with the Duitse St. Jacobsschelpen pattern (which translates into something like German St. Jacobs scallops or shells, but I couldn't find anything under this name on Google). The picture above is not mine, but it gives you an idea as to what my shawl will look like. I'll post a picture of mine soon, together with a picture of my other shawl, which I made during my summerbreak. 

xxx Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen