donderdag 11 december 2014

Omslagdoek / Shawl 2

Hoi allemaal! 

Vandaag heb ik de beloofde foto's gemaakt, zowel van mijn nieuwe als van mijn eerder gehaakte omslagdoek. Daar heb ik trouwens nog wel een vraagje over voor jullie.
Verder zal ik binnenkort ook een foto plaatsen van het Sinterklaascadeautje dat ik voor mijn zusje heb gemaakt. Alvast een hint, het heeft met een Disneyfilm te maken. 

Wat betreft mijn omslagdoek, wat denken jullie: moeten er nog franjes aan of niet? (Dank aan m'n zusje, die, met een diepe zucht, wel even model wou staan). Laat het weten in een reactie hieronder, ik ben er zelf nog niet over uit en ik hoor graag wat jullie vinden.

Voor de eerste omslagdoek, de Southbay, heb ik dit patroon gebruikt.
Voor de tweede omslagdoek, de Duitse Sint-Jacobsschelpen omslagdoek, heb ik dit patroon gebruikt.

Groetjes, Dieuwke

 





Hey guys!

I took the promised pictures today, both from my new and my already crocheted shawl. By the way, I have a question about the last one for you. I will also be posting some pictures of the Sinterklaaspresent I made for my little sister. Here's a clue: it's got something to do with a Disney film.

About my shawl, what do you think, does it need a fringe (is that the correct way to put it?). (And thanks to my sister, who, after a deep sigh, agreed to pose for this picture). Please let me know in a reaction underneath this post, because I haven't decided yet, and I would love to hear what you guys think.

See ya! Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten