zondag 2 november 2014

Konijntje / Bunny

Hoi allemaal!

Het is alweer even geleden dat er een berichtje is verschenen. Ik weet niet hoe het zit met Marloes, maar ik heb het momenteel heel druk met mijn studie. Volgende week een groot tentamen en daarna nog een dossier inleveren van alle gemaakte opdrachten. Oftewel, weinig tijd om te haken en te bloggen. Maargoed, ik heb even een gaatje gevonden. Net een boek uitgelezen voor het tentamen, dus het mocht even van mezelf. 


Dit schattige konijntje heb ik alweer een paar weken terug gemaakt, maar gisteren heb ik er pas foto's van gemaakt. Is hij niet geweldig?? Het patroon komt uit Haakparty op de Boerderij, van Christel Krukkert. Echt weer een lading geweldig leuke patronen, al zeg ik het zelf. 


Hi everyone!

It's been a while since our last post. I don't know about Marloes, but I'm extremely busy with university stuff at the moment. I have a pretty big exam next week and after that I need to hand in tons of work. In short, no time to crochet or blog. Anyhow, as you can see I still managed to find some time. I just finished reading one of the books for my test, so I allowed myself a to have little break.


This cute bunny has been finished for a couple of weeks now, but I only managed to take pictures yesterday. Isn't he cute?? The pattern is from Haakparty op de Boerderij, by Christel Krukkert. Another book filled with awesome patterns, I think. 


Cheers!

Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten