dinsdag 18 november 2014

Dalek

Dag allemaal,

Doctor Who. Een fantastisch Brits programma over een tijdreizende 'alien' die samen met een partner allerlei spannende avonturen beleeft. Het programma is al meer dan 50 jaar oud, ook al zat er een enorm gat tussen de eerste paar seizoenen en de laatste paar. Ik vind de serie echt geweldig, maar een vriendin van mij is helemaal een groot fan. Dus heb ik voor haar een Dalek gehaakt. Daleks zijn de aardsvijanden van de Doctor, en zijn een soort aliens die in een grote robot zitten. Hier even een plaatje:


Zien er fijn uit, of niet? Op het internet heb ik een geweldig haakpatroon gevonden om deze Daleks na te maken. Natuurlijk viel het cadeau meteen in de smaak, dus daar was ik erg blij mee. Hieronder een foto van mijn eigen Dalek, met een link erbij naar het originele patroon.

Groetjes!
Patroon/Pattern
Hey guys,

Doctor Who. A wonderful British programme about a timetravelling 'alien' who goes on all kinds of adventures with his companion. The programme is ovr 50 years old, even though there is a huge gap between the airing of the first couple of seasons and the last couple. I absolutely love the series, but a friend of mine is an extremely huge fan. That's why I crocheted her a Dalek. Daleks are the Doctor's archenemies, and they are an alien species hidden in huge robots. You can find a picture above.

Don't they look nice? I found a wonderful pattern on the internet with which I could create my own Dalek. Of course my friend loved the present immediately, so I was very happy with that. Above you can also see a picture of my own Dalek, with a link to the original pattern.

Cheers!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen