donderdag 23 oktober 2014

Snood Mania 2









Hallo allemaal!
Na Marloes heb ik nu ook de smaak te pakken. Even breien als afwisseling van het haken. Bij de Boekenvoordeel had ik heel mooi garen gevonden, en natuurlijk kon ik het niet laten een lading in te slaan. Maarja, wat moet ik nou met zo veel cols. Juist. En daarom staan deze prachtige, warme sjaals dan ook te koop. Samen met m'n zusjes hebben we een kleine fotoshoot gehouden, want natuurlijk resulteerde in veel gegiechel, om de cols zo mooi mogelijk te laten zien. Hiernaast kunnen jullie de foto's bekijken. Mocht je nou heel graag zo'n col kopen, ga dan naar deze FaceBookgroep (wel eerst even lid worden), of stuur ons een mailtje. 

Liefs, Dieuwke


Hey Guys!
Marloes infected me with the snood-virus. So that meant knitting instead of crochet. I bought some lovely yarn at a bookshop (yeah, weird, I know), and of course I couldn't just take one or two balls. But why would I need so many snoods? Indeed. That's why these lovely snoods are for sale. Together with my sister we did some sort of photoshoot to show you how well they turned out, which of course ended in us three giggling and not being able to pose anymore. You can see the results next to the text. If you are dying to get your hands on one of these, you can either go to this FaceBook group, or you can send us an email.


Love, Dieuwke







Geen opmerkingen:

Een reactie posten