maandag 13 oktober 2014

Meetlint-beertje / Measure-tape-bear

Een tijdje terug heb ik een meetlint-beertje voor een vriend gemaakt. Hij had een geweldig schattig vilten olifant-meetlint, dat ik mocht gebruiken, maar zodra ik het aanraakte, ging het stuk. Natuurlijk was ik heel verdrietig, en ik voelde me ontzettend schuldig, dus toen heb ik deze maar voor hem gemaakt. Hij viel heel goed in de smaak en werd meteen in gebruik genomen. Mocht iemand het patroon willen, dan zal ik kijken of ik dat nog uit kan werken aan de hand van de foto's. Maar misschien lukt het je zelf wel, heel moeilijk was het niet.


A while back I made this measure-tape-bear for a friend of mine. He had an incredibly cute elephant measure tape made of felt which I was allowed to use, but as soon as I touched it, it broke. Of course I was very upset and I felt incredibly guilty, so that's why I made him this one. He immediately liked it a lot and the measure-tape-bear was used from that moment onwards. In case anyone would like to have the pattern, I can try to write it down, but I only have the pictures as an example. But maybe you can do that yourselfs as well, it wasn't very complicated to make. 

Cheers! Dieuwke


2 opmerkingen:

  1. Wat een schatje! Leuk idee!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is leuk hè? Ik denk dat ik er nog maar een paar moet gaan maken, het was namelijk ook heel leuk om te doen. Wel gepriegel, maar dat blijft dat kleine spul toch.

      Verwijderen