zondag 5 oktober 2014

Hallo iedereen!

Ik wilde even melden dat het supergoed gaat met mijn vest!  Ondanks het studeren vind ik steeds wel tijd om even een paar pennen te breien, dus ik schiet lekker op. Ook het kabels breien vind ik leuk om te doen, het is toch net even wat meer afwisseling dan steeds maar rechtdoor. En stiekem vind ik hem nu al mooi worden, door het mooie garen in combinatie met het stekenpatroon. 

Love,

Marloes



Hey everybody,

I just wanted to say that my cardigan is going really well! Despite the studying I have enough spare moments to knit a few needles. I really like the cable knitting, it makes the knitting more exciting than just stocking stitch. And I secretly like it already, because of the beautiful yarn in combination with the stich pattern. 

Love,

Marloes

3 opmerkingen:

  1. Wordt (weer) mooi!
    Helaas verdraag ik zelf geen wol, maar vraag me af hoe wol met zijde voelt. Zou fijn zijn als we hier in de stad weer eens een goed gesorteerde wolwinkel krijgen, kan ik ff gaan voelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt prachtig, Marloes!! En van mij hoef je 'm niet stiekem mooi te vinden ;p. Dat mag je best laten weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjulliewel! Ingrid, wol met zijde voelt niet heel anders dan wol vind ik, het is wel glad en zacht, het ligt meer op de manier waarop het gesponnen is denk ik. Wat vervelend dat je geen wol kunt verdragen, dat beperkt de keuze in breigaren behoorlijk... Ja een goede wolwinkel is echt belangrijk;)

    BeantwoordenVerwijderen