zondag 12 oktober 2014

Granny Stripe 8



Dag allemaal,

Hier even een update van mijn deken. De laatste berichten zijn alweer van even geleden, maar m'n zusje had een foto gemaakt toen hij op de bank lag. Hij is al enorm groot, want inmiddels past hij al op mijn bed. Hier zijn een paar foto's. Ik vind het echt heel leuk dat de streepjes van m'n deken terug komen in mijn behang (of andersom natuurlijk, het is maar hoe je het bekijkt). 

Hey guys!

Here's an update about my blanket. The last posts about it are quite old, but my sister had taken a picture of the blanket when it was lying on the couch. It's getting quite big, and as you can see, it already covers my bed. Here are a couple of pictures. I really like how the stripes of my blanket are continued in the wallpaper (or the other way around, really depends on how you look at it).

xxx Dieuwke

2 opmerkingen:

  1. Oh dat is behàng, zou zweren dat het hout was lol. Mooie combinatie zo!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hè! Het lijkt inderdaad heel veel op hout, daarom vond ik het ook zo mooi!

      Verwijderen