dinsdag 23 september 2014

Trui / Sweater



Hey allemaal! 
Zoals ik al eerder had verteld, zat ik afgelopen jaar 3,5 maand in Ierland. En wat doe je als je in Ierland woont en je verveelt je?? Juist, je gaat een trui breien naar Iers patroon. In een superleuk winkeltje (winkeltje, oké, drie verdiepingen vol hemelse spullen) heb ik garen en een patroon gehaald. Zonder enige hulp ben ik vervolgens aan de slag gegaan (YouTube doet wonderen) en ik had de trui bijna af toen ik weer terug naar Nederland ging. Hieronder kunnen jullie het resultaat zien. Mijn moeder vond het patroon zo mooi dat ze gelijk een exemplaar voor mijn broertje heeft gebreid, met een zelfbedachte kraag erbij. Je kunt het patroon hier vinden: 

xxx Dieuwke






Hey guys!
Like I told ye before, I spent 3,5 months in Ireland last year. And what is the one thing to do when you're bored and you live in Ireland? Indeed, you start knitting a sweater after an Irish pattern. In an awesome shop in Cork I bought yarn and a pattern. Without any help (YouTube is amazing) I started knitting and my sweater was almost done when I returned home. Above you can see the result. My mum loved the pattern so much that she immediately made my brother one as well, only with a different neck. You can find the pattern here:

xxx Dieuwke

5 opmerkingen:

  1. Inderdaad een mooi patroon. Ben nogal weg van kabels, nopjes en reliëfsteken :)
    Ik zou graag ook een kijkje in dat 'winkeltje' hebben genomen, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tadaaa...berichtje nummer twee! Zo wordt bloggen pas echt leuk :-) Mooie trui heb je gebreid, knap hoor! Ik haak me suf, maar breien kan ik niet...hahaha
    Hoop dat het je lukt om de optie 'volgen' te plaatsen en dat je snel wat volgers krijgt, dan krijg je ook vanzelf meer reacties!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die berichtjes :) Kijk, daar word ik nou heel blij van. Ingrid, die winkel was echt geweldig. In het berichtje Muts en Handschoenen staat een link naar de website van de winkel. Zeker de moeite waard om een kijkje te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Berichtje nummer drie ;) nu weet je wat doen hé om je blog in de belangstelling te krijgen, gewoon even aan ons vragen ;) Wat een prachtige truien zeg, allebei! Ik haak en brei nu al vrij lang, maar aan kabels heb ik me nooit gewaagd, vraag me niet waarom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yes, je eerste volger heb je nu ook. En wauw die truien echt mooi. Wat je ook nog kan doen om meer bekendheid te krijgen als je op iemand zijn blog reageert, reageren als komt er onder versturen, daar je blognaam zetten. Je kunt je naam niet genoeg vermelden. Succes.

    Gr Rianne

    BeantwoordenVerwijderen