donderdag 18 september 2014

Mobielhoesje / Phone case

Het laatste weekend van augustus was het in Raalte Stöppelhaene (naar de haan die na de oogst op het stoppelveld te vinden is), het plaatselijke oogstfeest. Bij ons betekent dat met de hele familie naar oma en daar een weekend lang gezellig samen zijn. Mijn andere oma kwam ook een middagje, en had mij gevraagd of ik voor haar een telefoonhoesje wilde haken. Op de foto's kun je het resultaat zien. Ik vind hem zelf helemaal geweldig geworden.

The last weekend of August there is always a harvest festival in Raalte, called Stöppelhaene (after the roosters (haan) that can be found on the field after harvesting). For us that means getting together with the whole family, gathering at my gran's, for a weekend of fun. My other gran also visited and asked me if I wanted to crochet her a phone case. You can see the result of that in the pictures.  

Mijn tante heeft onlangs kippen gekocht en ik moet jullie even de haan laten zien. Hij is zooo mooi. Zijn naam is Tinus en het is echt een schat. Hij valt niemand aan, zorgt enorm goed voor z'n dames en hij eet zelfs uit de hand. Hieronder kun je hem goed bewonderen. 



My aunt recently got some chickens and I just have to show you her rooster. He is absolutely gorgeous. His name is Tinus and he is adorable. He doesn't attack anyone, takes good care of his ladies and he'll even eat from your hand. You can admire him on the picture above. 

xxx Dieuwke




2 opmerkingen:

  1. Mooi hoesje, lekker vrolijk! Tinus is een kanpperd!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ..begin er van te stotteren kanpperd= knapperd!

      Verwijderen