donderdag 25 september 2014

Heey iedereen,

Ik heb weer helemaal de smaak te pakken. Mijn muts is af, hij is lekker oversized geworden. En ik ben gelijk begonnen met een grotere uitdaging, een vest met kabels. De wol is Rowan Silky Tweed, een heerlijk wol-zijdemengsel, wat ik ergens heel goedkoop in de opruiming heb gekocht. Het patroon is van Lana Grossa Classici, op naalden 5 mm.
Ik had tot dit project nog nooit kabels gebreid dus het is wel een uitdaging, maar ik heb er zin in!
Hier een foto van mijn proeflapje en van hoe het vest moet worden.

Liefs,

Marloes













Hey everybody,

I'm all into knitting! I've finished my hat, it turned out to be nice oversized. I have already started my next project, a cabled cardigan. I use Rowan Silky tweed, a delicious wool-silk melange, which I bought in the sale. The pattern is from Lana Grossa Classici, and I use knitting needles size 5 mm.
I had never knitted cables before starting this project, so it's a challenge but I'm very happy with it.
Here is a picture of my swatch and of the finished cardigan.

Love,

Marloes

3 opmerkingen:

  1. Leuke muts! Knap hoor kabels breien...├╝berhaupt vind ik breien knap :-) Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Maddy! Ik dacht ook dat kabels echt wel pittig zouden zijn, maar eigenlijk valt het best mee, het patroon herhaalt zich en ik hoef maar een van de tien naalden op te letten;) Ik ben zelf eigenlijk meer een haakster maar als het weer kouder wordt vind ik breien toch ook altijd wel weer prettig:) x Marloes

    BeantwoordenVerwijderen