zaterdag 8 maart 2014

Happypotamus

Hoi allemaal!

Ik ben weer druk bezig geweest met een nieuw projectje en hier het resultaat. Het is mijn eigen Happypotamus (die overigens nog geen naam heeft). Het patroon is van Heidi Bears en je kunt het hier vinden. Het is wel een kooppatroon, maar ik kan je verzekeren dat het elke cent waard is. Je krijgt namelijk een patroon (in het Engels, dat wel) van 35 pagina's, compleet met beschrijving van vijf verschillende African Flowers, zowel uitgetekend als uitgeschreven, en het is gevuld met foto's van elke stap. Verder kun je je Hippo net zo maken als je zelf wil.
Schatje is het, hè?

xxx Dieuwke




Hey guys!!

I have been busy with something new and here you can see the result. It's my very own Happypotamus (which, by the way, hasn't got a name yet). The pattern is Heidi Bears' and you can find it here. It's not a free pattern, but I can assure you it's worth every penny. The pattern you get (in English) is 35 pages long, and has 5 different African Flower patterns, both written and drawn, and the document is filled with pictures for every step. And ofcourse you can design your own Hippo just the way you like. 
Isn't it a cuty?

Yours, Dieuwke





1 opmerking:

  1. Heidi Bears heeft meer van dat soort patronen, ik ga me er ook eens aan wagen. Cool om te horen dat haar patronen wèl deugen. Niet alle kooppatronen zijn even goed namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen