donderdag 30 januari 2014

Borduurwerk / Embroidery

Hey allemaal!

Ik heb eindelijk mijn borduurwerk afgemaakt en nu het is ingelijst wilde ik het graag even met jullie delen. Helaas is de foto niet zo goed vanwege het gebrek aan een werkende cameralens. Deze is helaas kapot gegaan en ik heb nog geen nieuwe. Maargoed, hier dus een iets minder goede, maar nog steeds vette foto van mijn ingelijste borduurwerk.

Ik ben echt heel erg blij met het resultaat, hij is zó mooi geworden!

xx Dieuwke






Hey guys,

I finally finished my embroidery project and now that it's framed I wanted to share it with you. Sadly the picture is not great; my cameralens sort of died and I haven't gotten a new one yet. Nevertheless, here is a slightly less great, but still awesome picture of my embroidery.

I really, really like how it turned out. It's just so beautiful!

xx Dieuwke

1 opmerking: