woensdag 13 februari 2013

Voortgang / Progress

Nieuw idee: elke dag dat ik aan mijn deken haak (maandag t/m donderdag, misschien op vrijdag) ga ik een foto plaatsen om te laten zien hoe ver ik ben. Op die manier heb ik mooi een stokje achter de deur om elke dag aan mijn deken te haken. Morgenochtend kunnen jullie de eerste foto verwachten, door het slechte licht 's avonds is het niet de moeite waard om 's avonds al een foto te plaatsen. Dus tot morgenochtend!

Groetjes, Dieuwke


New idea: every day that I make some progress with my blanket (Monday till Thursday, maybe Friday) I will post a photograph to show you guys how far I am. That way I have to crochet every day. You can expect the first picture tomorrow morning. Because of the bad light in the evening it isn't worth it to take pictures at night. I'll see you all tomorrow!

Yours, Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen