dinsdag 26 februari 2013

Nieuwe bollen garen / New balls of yarn

Hey!
Leuk dat je weer even komt kijken hoe het gaat met de deken. Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, heb ik gisteren geen update geplaatst. Helaas ben ik een beetje ziekjes, en ik had geen zin om te verzinnen wat ik moest schrijven. Maar ook al ben ik nog niet helemaal beter, ik moet jullie toch weer eens een foto laten zien. Nog vijf kleurtjes en dan moet ik een nieuwe tas garen halen, ik ben er bijna doorheen. Gelukkig heb ik zaterdag op m'n werk een klein extraatje gekregen omdat het de laatste dag was dat ik daar werkte. Daar kan ik dan mooi weer mijn bollen van kopen. Haha, ik zie nu pas dat mijn voet ook de foto staat. Nouja, dan weten jullie nu ook hoe die eruit ziet. Het schiet al aardig op hè?
xxx



Hey!
Lovely to see you here again. As you might have noticed, I didn't post an update yesterday. Sadly I am a bit ill, and I didn't feel like writing something. But even though I am not completely feeling better yet, I decided to write something now, 'cause I owe you all a picture. Five more colours to go and then I'm out of yarn. Tomorrow I'm going to get some new balls. Luckily I got someting extra at work last Saturday, because it was my last day there. I can use that to buy some new yarn. Haha, I just noticed that my foot is in the picure. Ah well, now you know what that looks like. Don't you think my work is progressing just fine?
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen