vrijdag 22 februari 2013

Granny Stripe 7 (need to find a new title)

Laatste update voor het weekend. Maandag horen jullie pas weer hoe het gaat met mijn deken. Gisteren weer vier kleuren gehaakt, het onderste stukje van oranje tot lichtgroen. De deken wordt steeds fleuriger en ik ben er steeds blijer mee. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor ik hem af heb. Is er iemand die ook zo'n (of een ander groot) project is begonnen. Vertel het ons! We zijn heel benieuwd waar jullie nu mee bezig zijn.

Last update before it's weekend. You'll hear from me again on Monday. Yesterday I added four colours, the bit at the bottom, from orange to green. The blanket is getting brighter by the day, and I'm happier with it each time I add a colour. I wonder how long it will take me to finish it. Is there anyone who also started this (or another big) project? Let me hear! We would very much like to hear what you are working on.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen