donderdag 21 februari 2013

Granny Stripe 6

Ik ben inmiddels een stuk verder, gisteren weer vijf kleuren gehaakt. De donkerrode baan aan de linkerkant is de eerste kleur die voor de tweede keer gebruikt is. Ik ben er nog steeds niet uit of ik de strepen overdwars laat lopen of van boven naar beneden. Dat laatste heeft mijn voorkeur, maar het betekend ook dat ik 14x3x1,25= €50,50 + 3x3x1,35= €12,15 = totaal €62,65 moet betalen voor de deken. En dan heb ik het nog niet eens over de rand. Nouja, daar moet ik nog maar even over nadenken dan. Hoe vinden jullie hem worden?

I made some progress again, yesterday I crocheted another five colours. The darkred on the left is the first colour to be used a second time. I still haven't decided if I'm going to make the stripes run from left to right, or from top to bottom. The last option has my preference, but that means I have to pay 14x3x1,25= €50,50 + 3x3x1,35= €12,15 = total €62,65 (approx. 55 pounds). And that's without a boarder. Ah well, I'll have to think about that. How do you like it so far?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten