dinsdag 19 februari 2013

Granny Stripe 4


Hey!
Ik ben eindelijk weer verder, gister een flink stuk gehaakt (van bordeaux tot paars) en ik heb jullie een update beloofd. Ik mag zo meteen beginnen met geel, wat hopelijk de boel nog vrolijker maakt. Op de foto lijkt hij een beetje donker, maar om de een of andere reden wil de camera van mijn mobiel niet dat de kleuren eruit komen zoals ze zijn. Helaas. Ik zal binnenkort een keer een goede camera meenemen, en dan kan ik jullie laten zien hoe de kleuren er echt uitzien. Ik heb nu 17 cm gehaakt, en de deken is 1,88 m breed (oeps, iets breder dan bedoelt, want ik gokte op 1,50).
Tot morgen!!
Dieuwke

Hey!
I finally made some progress, yesterday I crocheted a lot (bordeaux to purple) and I promised you an update. In a moment I'll start crocheting again, this time with yellow. Hopefully it will brighten it up even more. In the picture everything looks a bit dark, for some reason the camera in my phone doesn't want me to take normal pictures. I will see if I can take a picture with a proper camera sometime, and then I can show you how the colours really look. I've now crocheted about 17 cm, and the blanket is 1.88 m broad (ahm, well, it was meant to be 1.50, but somewhere, something went horribly wrong).
See you tomorrow!!
Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen