woensdag 27 februari 2013

Got 'em

Ik heb zojuist nieuwe bollen garen gehaald. Helaas was één kleur er niet, dus ik zal een beetje vals moeten spelen met het blind pakken van kleuren. Deze kleur zal namelijk moeten wachten tot ik een nieuwe bol heb. Misschien kan ik er een in kopen in Zwolle. Maar dat zal op z'n vroegst vrijdag worden. Ik werk er in het weekend toch niet aan, dus heel erg is het niet. Maar voor nu heb ik dus weer even genoeg.

I just got some new balls of yarn. Sadly one of the colours was sold out, so I'll have to cheat a bit when choosing the colours blindly. This colour will have to wait till I've got a new ball. Maybe I can buy one in Zwolle. But I won't go there until Friday. Anyways, I'm not even working on it in the weekend, so it's not a big deal. But for now I have enough yarn again to work with.

Cheers!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen