woensdag 20 februari 2013

Dilemma

Jongens, ik zit met een probleempje. Mijn deken is te breed. En daardoor wordt hij langer dan gepland. Nu gaat er dus natuurlijk ook veel meer garen in, en dat is stukken duurder dan eerst gedacht. Daarom wil ik aan jullie mijn dilemma voorleggen. Maak ik de deken af zoals bedoeld, met breedte strepen, of keer ik de deken uiteindelijk en worden het lengte strepen. Wat zouden jullie doen?

Guys, I have a problem. My blanket is too broad. And because of that, it will become much longer than I had planned. That means I will need a lot more yarn, and that is much more expensive than I thougth at first. That's why I want present my dilemma to you. Am I going to finish my blanket as planned, with stripes from left to right, or am I eventually going to turn the blanket and make the stripes run from top to bottom. What would you do?

xxx Dieuwke

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen