zondag 7 oktober 2012

Fotogenieke natuur

Dag allemaal!

Vandaag heb ik weer één van mijn vele hobbies opgepakt, namelijk fotograferen! Foto's maken is iets wat ik verschrikkelijk graag doe, met name van allerlei bloemen, paddestoelen en landschappen. Binnenkort komen er ook kaarten van, die jullie hier of in de webwinkel kunnen bestellen. Hier vast een klein voorproefje.



Deze bloem en deze wolkenpartij heb ik niet vandaag gefotografeerd. Ik was deze zomer op vakantie in Canterbury en gelukkig had ik mijn camera mee, zodat ik deze plaatjes met jullie kan delen. Vinden jullie deze wolk niet net op een krokodil lijken? Ik kwam er zelf pas achter toen ik de foto's terugkeek. Wat een schatje, hè? En wat vinden jullie van het insectje in de lelie?
 
Deze paddenstoel was helaas omgevallen, maar nu had ik wel de kans om de onderkant even goed te bekijken. Anders dan de meeste paddenstoelen heeft deze onder zijn hoed geen langwerpige spoorkamers, maar allemaal kleine gaatjes waar de sporen in zitten. En een foto misleidt, want ondanks het feit dat deze paddenstoel klein lijkt, was hij groter dan mijn hand!

Maargoed, deze en andere foto's komen dus als kaarten in de webwinkel. Mocht je geïnteresseerd zijn of een verzoekje hebben, laat even een berichtje achter.

Groetjes Dieuwke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten