zondag 23 september 2012

Bungelend paardje / Bouncy Horse

Hey allemaal!!

Vandaag heb ik een klein paardje gehaakt voor mijn nichtje. Vinden jullie het geen schatje? Ik vind hem zelf echt snoepig. Weet iemand misschien nog een leuke naam voor dit kereltje? Mocht je het patroon willen, laat dan even een berichtje achter, dan zorg ik dat het op de blog komt te staan.

Groetjes, Dieuwke

Update: Een van onze gasten heeft een naam bedacht voor dit paardje: Max. Hij krijgt er een paar letters bij, het wordt Maximus (naar het paard uit Rapunzel).



Hey there!,

I made this little horse today, for my cousin. Don't you think it's a cutie? I personally think he is adorable. Can anybody think of a name for this little guy? If you'd like to have the pattern, leave a message and I'll make sure it will become available on this blog.

Yours, Dieuwke

Update: One of our guests has come up with a name for this little horse: Max. With a few added letters, his full name is now Maximus (after the horse in Tangled).

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg schattig!!
    Ik ben zelf ook pas begonnen met haken en was nog opzoek naar een patroon voor een paardje dus als je die zou willen plaatsen! maak je mij erg blij hihihi....

    Ik vind Max wel een leuke naam :-)

    BeantwoordenVerwijderen