vrijdag 16 maart 2012

Tassen




Ik wil graag iets bekennen, ik ben gek op tassen! Ik heb er genoeg, maar er blijven maar tassen bij komen. Nu ben ik ook weer met een tas bezig. Dit keer van allemaal restjes garen. Ik keek in mijn garenmand thuis en ik zag een hoop draadjes en restbolletjes, ooit gebruikt, maar te klein om er echt wat mee te maken. Toen kreeg ik het idee om er een tas van te maken, want tassen kun je nooit genoeg hebben;) dus ik heb de eindjes aan elkaar geknoopt tot bolletjes garen, en die heb ik samen genomen met een draad grijze katoen, om het wat steviger te maken. Het leuke van die restjes is, dat je nooit weet wat voor kleur erna komt, dus hoe de strepen eruit komen te zien is een complete verrassing. En je krijgt meteen een leuk effect door alle verschillende garens, ook al heb ik alleen in vasten gehaakt. Nu ben ik helaas bezig met het minder leuke stuk: de voering. Die maak ik van stof die ooit van een binnentent is geweest, oersterk dus;) Ook heb ik er een rits in gezet. Nu alleen nog het hengsel eraan en de laatste draadjes wegwerken, en hij is klaar voor gebruik!



Liefs, Marloes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten